خ اکباتان ناظم الاطبا شمالی

پاساژ مبصر پلاک 18

bazar_bearing

مارا در این صفحه دنبال کنید

مهندس آریان : 09129246206 مهندس نمازی : 09337006115

لوگو بازار برینگ

خرید بلبرینگ شیار عمیق

اگر سوالی دارید با ما در میان بگذارید...

مهندس آریان : 09337006115
مهندس نمازی : 09129246206

بلبرینگ-شیار-عمیق_-6000
خلاصه مقاله
خرید بلبرینگ شیار عمیق


یکی از از رایج ترین بلبرینگ هایی که در بازار موجود است، بلبرینگ شیار عمیق است. همانطور که از اسم این بلبرینگ مشخص است، بلبرینگ شیار عمیق دارای یک شیار عمیق و دایره ای شکل است که این شیار شعاعی مساوی با شعاع ساچمه بلبرینگ دارد. به علت وجود این شیار ها و سطح تماس بالایی که میان ساچمه ها و رینگ ها ایجاد می کند، بسیار زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. بلبرینگ شیار عمیق این امکان را دارد تا بار هایی که شعاعی و محوری هستند را در هر دو جهت تحمل کند. همچنین بلبرینگ شیار عمیق برای سرعت های بالا مناسب است. اگر شما هم در رابطه با بلبرینگ شیار عمیق سوالاتی دارید و نیاز به اطلاعات بیشتری دارید، با ما همراه باشید چرا که قصد داریم در این مطلب به این موضوع بپردازیم. در ادامه مطلب به طور جزئی تری به این تعریف این بلبرینگ خواهیم پرداخت.


بلبرینگ شیار عمیق و اجزای آن


همانطور که گفتیم بلبرینگ شیار عمیق از رایج ترین نوع بلبرینگ است که در صنایع گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. بلبرینگ شیار عمیق ساختار ساده ای دارد و تعویض آن کار ساده ای است. به طور کلی بلبرینگ شیار عمیق دارای چنین ساختاری است:
⦁ ساچمه بلبرینگ
⦁ رینگ داخلی بلبرینگ
⦁ رینگ خارجی بلبرینگ
⦁ قفسه
بلبرینگ

بلبرینگ های شیار عمیق به دو شکل یک ردیف و یا دو ردیف ساچمه تولید می شوند که ویژگی هایی نیز دارند، برخورداری از کیفیت بالا و مقاوم، ظرفیت تحمل بار بالا، اصطکاک کم و کارکرد بدون صدا از جمله این ویژگی ها است. بلبرینگ های شیار عمیق هم از نظر هزینه و هم کار کرد بسیار عالی و به صرفه عمل می کنند. صنایع بسیاری چه سنگین و چه سبک از بلبرینگ های شیار عمیق به طور گسترده و با تعداد بالا مصرف می کنند. علت این کاربرد گسترده و سراسری طراحی ساده و غیر قابل جداسازی بودن اجزای این نوع بلبرینگ ها و همچنین قدرت و توانایی بالای این نوع بلبرینگ است.


ویژگی های بلبرینگ شیار عمیق


اصلی ترین ویژگی که اساس این نوع بلبرینگ محسوب می شود، وجود شیار ساچمه عمیق در روی سطح رینگ های بلبرینگ است. ویژگی دیگر این نوع بلبرینگ وجود هماهنگی و تناسب دقیق میان شیار و ساچمه است. تحمل بار شعاعی و تحمل بار محوری نیز از دیگر مشخصات و ویژگی های بلبرینگ شیار عمیق محسوب می شود.

کاربرد های بلبرینگ شیار عمیق



گفتیم که بلبرینگ شیار عمیق استفاده گسترده ای دارد و در صنایع متنوعی به کار گرفته می شود. با این حال محدودیتی برای استفاده از این نوع بلبرینگ ها وجود دارد. بلبرینگ شیار عمیق قابلیت وصل شدن روی شافت های متحرک با سرعت بالا در همه سایز ها چه کوچک و چه بزرگ را دارد، با بالا رفتن قطر شافت، بلبرینگ شیار عمیق این توانایی را دارد تا با تعداد اندکی از ساچمه کروی با شعاع زیاد یا، با تعداد بسیاری ساچمه کروی با شعاع اندک به کار خود ادامه دهد. با تمام این ویژگی ها بلبرینگ شیار عمیق بر خلاف بسیاری دیگر از بلبرینگ های صنعتی، نسبت به سرعت زاویه حساسیتی ندارد، اما به انحراف شعاع از محور حساسیت زیادی نشان می دهد و همین موضوع باعث می شود تا روی شافت هایی که انحراف زاویه ای دارند کارکرد نداشته باشد. در نهایت می توان گفت که کارکرد بلبرینگ شیار عمیق بسیار گسترده و عمومی است اما در مورد ذکر شده دارای محدودیت است.

چگونه بلبرینگ شیار عمیق بخریم؟



خرید بلبرینگ شیار عمیق باید با دقت و کاملا هوشمندانه انجام بگیرد. شما می توانید برای خرید بلبرینگ به فروشگاه بازار بیرینگ مراجعه کنید. بازار بیرینگ بیش از 3 دهه سابقه کاری دارد و همکاری موفقی با بسیاری از کارگاه ها کارخانه های معتبر کشور دارد و محصولات متنوعی را نیز ارائه می دهد. برای خرید محصول مورد نیاز خود می توانید به صفحه مربوطه مراجعه کنید و اقدام به خرید نمایید.
امیدوارم از خواندن این مطلب لذت برده باشید

مارک های مختلفی برای خرید بلبرینگ وجود دارد. شما نیاز دارید که با توجه به مصرف خودتون و مشاوره با فروشگاه ما آون رو خرید کنید.

SKF بلبرینگ شیار عمیق
FAG بلبرینگ شیار عمیق
NTN بلبرینگ شیار عمیق
KOYO بلبرینگ شیار عمیق

سایز های مختلف این مدل بلبرینگ : 6201، 6002، 6302، 6301، 6202، 6203zz و ….

مقالات دیگر

بلبرینگ مخروطی skf
بلبرینگ

خرید رولبرینگ مخروطی در تهران

رولبرینگ مخروطی، نوعی رولبرینگ است که دارای شیار داخلی و خارجی و غلتک های مخروطی شکل درکنس های بالایی و پایینی است. ساختار این نوع

رولبرینگ-سیلندری
بلبرینگ سیلندری

خرید رولبرینگ سیلندری

این نوع از رولبرینگ، سطح تماس خط است بنابراین نیروهای شعاعی زیادی را می تواند تحمل کند. کاربرد سیلندر در محور هایی است که در

اگر سوالی دارید با ما در میان بگذارید...

مهندس آریان : 09337006115 مهندس نمازی : 09129246206